Header Ads Widget

Copy This & Earn $100 Every 15 Minutes (1000% WORKING - NEW Way To Make Money Online)

Copy This & Earn $100 Every 15 Minutes (1000% WORKING - NEW Way To Make Money Online)

Copy This & Earn $100 Every 15 Minutes (1000% WORKING - NEW Way To Make Money Online)


En internet soos hierdie ouens het ek oorgemaak six hundred vandag doen dit en ek gaan wees doen dit lewendig voor jou wat is gaan nou aan amazing mense van YouTube in vandag se video gaan ek jou wys

hoe jy dit kan kopieer en elkeen one hundred kan verdien 15 minute nou kan jy dit weer doen en weer soveel keer as wat jy wil en dit is one hundred werk dit is 'n baie nuwe manier waarop ek is start praat oor hoe om te maak

geld aanlyn op my YouTube-kanaal wat ek het het slegs twee video's oor die strategie gemaak in die verlede, so dit is my derde video op dit en ek gaan dit regstreeks doen in voor jou gaan ek honderd maak

greenbacks hier op my pill voor van jou gesig sodat jy dit kan volg met ek en doen dieselfde ek gaan nie wegsteek nie of sny enigiets uit in die redigering wat ek gaan om dit op te neem soos dit is en jy sal sien

alles leef nou dit is nie 'n paar nie clickbait-titel internet om jou te probeer kry om op die video te klik waarvan ek eintlik hou Ek het gesê ek gaan dit regstreeks voor doen jou en wys jou al my winste en verdienste hieruit dit is nie geaffilieerd nie

bemarking dit is nie aflewering nie druppeldiens wat dit nie skep nie artikels dit is nie CPA-bemarking nie youtube of youtube kortbroeke nie opnames nie

en take is daar geen cryptocurrency of bitcoin betrokke en dit is nie vryskutwerk op fiverr of kunswerk of enige van daardie systems nou ek eerlik glo dat hierdie tipe belegging kan

betaal beter as 'n eiendomsbelegging dit is absoluut mal en ek eintlik changed into altyd daarteen en ek het nooit het daarvan gehou, het dit nooit probeer nie totdat ek eendag besluit om uit my gemaksone te kom en het dit eintlik probeer en nou gaan dit oor

om my grootste voltydse inkomste te phrase stroom nou ek wil hê jy moet kommentaar lewer onder wat jy dink dit is los 'n opmerking los 'n like maak seker jy teken in om meer video's te ontvang hou hiervan en as jy dit reg kry, sal ek kies 'n gelukkige persoon via way of means of die kommentaar hieronder in môre se video vir 'n 30

weggee, so lewer kommentaar hieronder wat jy dink ek praat van in vandag se video so sonder meer kom ons kry reguit in my rekenaar op die eerste stap so stap nommer een is ons gaan kom na hierdie webwerf hier genoem tickmill.com nou is dit 'n handel

makelaar waar jy meer as 62 kan verhandel geldeenheidspare insluitend hoofvakmynwerkers en eksotiese produkte met extremely lae verspreidings en vinnige uitvoering jy kan ook aandele verhandel indekse en olies metaalbindings en allerhande kripto-geldeenhede soos

wel, maar ons gaan nie handel dryf nie cryptocurrency nou die rede hoekom ek is gaan oor hierdie webwerf praat in vandag se video is omdat ons gaan om te handel met 'n baie spesifieke strategie wat ek in 'n hele paar geleer het kursusse wat ek aanlyn gekoop het en ek is

gaan dit vir jou free of charge wys op youtube en ek gaan jou wys hoe ek maak letterlik one hundred in step with dag in 10 15 minute met behulp van die strategie of nooit maak 'n verlies so hier oorkant die eerste ding wat jy wil doen is kom oor na tikmal.com wat jy wil blaai af en jy wil die

soek pro-rekening hier is heeltemal

free of charge om aan te meld daar is geen maandelikse

lidmaatskap daar is geen free of charge proeftydperk nie, dit is

vry vir altyd die rede hoekom jy wil

kies die pro-rekening is omdat as jy

kyk hier versprei vanaf zero.zero pitte

Copy This & Earn $100 Every 15 Minutes (1000% WORKING - NEW Way To Make Money Online)


dit beteken die maatskappy neem nul

kommissies af van jou ambagte nou

gewoonlik wanneer jy sommige maatskappye verhandel

neem groot kommissies in order jy 'n

plaas handel jy moet 'n rukkie wag vir die

mark om op of af te gaan voor jy selfs

gelykbreek need dit is al die wins die

maatskappy neem nou duidelik dat dit verlaat

minder geld oor vir jou, so dit is

hoekom ek kielie bekendstel, is omdat

hulle het eintlik geen verspreiding betekenis

hulle neem nul kommissies, wat beteken dat jy

kan meer geld maak uit handel as almal

daardie kommissies wat sou gaan na die

maatskappy gaan nou gebruik sodat jy gaan

klik op skep 'n rekening hier

dit sal jou na hierdie volgende bladsy neem

hier waar jy internet hoef te komvoltooi die

registrasievorm jou land Engels

voorkeurtaal jou kliënttipe

jy gaan individuele jou

kies titel voornaam van jou nommer

e-pos bevestig jou e-pos en die entiteit

jy los dit internet soos dit reeds is

gekies

um nou het ek 'n paar dms gehad of

opmerkings van mense uit die VSA wat vertel

my dat tikmal nie in die

ondersteun phrase nie u.s vir iemand in rede so wat jy

jy kan dit ook gaan gebruik

alternatiewe makelaar hier genoem

octafx.com presies dieselfde ding internet nog 'n ander

foreign exchange makelaar met 'n baie goeie verspreiding

um en jy skep internet 'n rekening oor

hier moet jy nou wel een of

indien twee dokumente soos jou ID en jou

bewys van adres om jou rekening te verifieer

en dan sodra dit klaar is

tickle sal vir jou spesifieke aanmelding stuur

besonderhede dan wat jy sal doen is jy sal

neem die aanmeldbesonderhede wat ma of

merk octofx stuur vir jou dit is 'n digitale dit is 'n

digitale nommer en 'n wagwoord wat

jy verkoop in die meta vyf

verhandelingsplatform sodat die meta vyf-toepassing

is die amptelike toepassing waar ons handel dryf op die

markte nou tick mall is internet ons makelaar

waar ons ons

deponeer en onttrek winste en fondse sodat metatrader5 jy kan

gaan aflaai vir Windows Linux Mac OS

Google Play Store en Apple App Store i

Handel internet op die mobiele toepassing soos ek wil

om te handel op die pad van my foon of ipad i

hou gewoonlik nie daarvan om die

af te ruil nie lessenaartoepassing sodat u op toepassing kan klik

winkel of die Google Play-winkel gaan ek

meld nou aan op my ipad en ek gaan wys

jy die strategie en maak hierdie honderd

greenbacks vir jou lewe so dit is stap

nommer twee gaan en installeer metatrader

wat ek jou sal wys hoe om nou stap

te doen nommer drie is voordat ons via way of means of my

aanmeld ipad waarna ons wil kom

tradingview.com dit is nou waar ek is

gaan jou wys hoe om die

te ontleed bemark behoorlik voor ons gaan plaas

handel so tradingview.com is basies 'n

app waar ons die kaarte van die

kan sien verskillende markte ontleed trektrekking

verskillende spesifieke bokse noem dit um

so hier kan jy nou reg sien

hier is die grafiek vir die Verenigde State

greenback en Japannese jen paar nou wil ek hê

jy moet kyk hoe die strategie

werk die eerste ding wat jy wil doen is

jy wil die grafiek op 'n

gaan take a seat down uurpunt hier

en jy wil min of meer

kry 'n algemene neiging hiervan

geskiet so wat ons gaan doen is ek is

gaan my pen hierheen vat so

daar is drie strategieë waarna ons gaan

gebruik ons ​​gaan groot swaaivlak gebruik

ons gaan bestelblokstrategie gebruik

en die rsi dui aan om alles terug te gee

dit op en elke keer as ek dit gebruik en

bevestig dit ek het elke keer wins gemaak

so ek gaan hierdie vir jou hier wys

is hoe die groot swaaivlak dit werk

is die eerste ding wat jy moet doen ek is

gaan klik op die pen hier en

klik op die kwas wat jy eers wil hê

identifiseer of hierdie mark 'n opwaartse of

is afwaartse neiging as dit 'n opwaartse neiging is

jy wil 'n lyn op die laagste trek

punt wat hier verby sal wees as dit 'n

is afwaartse neiging sal jy die lyn trek

op die hoogste punt, aangesien dit 'n

is opwaartse neiging ons gaan 'n lyn trek

op die laagste punt

jy wil inzoem op die grafiek en jy

wil 'n lyn trek tot via way of means of

die bokant van die grafiek voordat dit swaai

terug na die ander rigting so ja jy

kan sien die mark styg gaan op gaan

op, maar dit swaai weer af hierso

hier sal 'n groot swaaivlak wees wat ons is

gaan nou 'n streep daar trek dieselfde ding

ons gaan 'n streep trek

afwaarts totdat die mark die

swaai ander rigting so hieroor kan jy sien

dit gaan af gaan af en al die pad

terug hierbo sou ons volgende hoofvak wees

swaai vlak dieselfde ding hier al die

ver terug op

voor die merker heeltemal terug draai

hier onder tot via way of means of

die pinnacle hier voor die mark

swaai terug af al die pad terug op

terug heelpad terug af

en terug na bo

nou as jy na hierdie yo kykjy wil hê

om die onderste lyn van elke swaai te neem

vlak nie die boonste lyne wat jy nou kan sien nie

hier is die onderste lyn hier is die onderkant

reël hier is nog 'n reël hier

nog een, ons voeg nog een hier via way of means of

nou is dit 'n groot swaaivlak as hierdie

onderste reëls

is bo mekaar as elkeen

as die volgende onderste reël bo die

is vorige reël wat beteken hierdie mark is

gaan na 'n opwaartse neiging so verby

hier kan jy sien die mark kom

terug

maar dit is aan die bopunt van 'n groot swaai

vlak so dit het 'n bietjie teruggekom miskien

kom hierheen en dit kan styg

agteruit hier soos jy oor kan sien

hier skiet dit terug dit is

need die mark is heeltemal

opwaartse neiging, maar dit is wat jy 'n

noem groot swaai vlak so nou wat jy sou

doen is ek neem aan baie mense sou

wil dalk 'n salvia plaas om 'n bietjie te kry

om te voorspel dat die mark daal, maar

volgens 'n groot swaaivlak hierdie

mark gaan styg, so ek sou

koop maar ek is nie selfversekerd genoeg nie

maar wat ons gaan doen is

ons gaan dit bevestig met 'n

bestelblok dit is hoe dit werk i

wil internet die grafiek vinnig skoonmaak

ja, jy kan sien of ek hierop inzoom

grafiek na die 13-minute grafiek en ons kan

gebruik ook die 15-minute grafiek en die

vyf minute grafiek en selfs die een-uur

grafiek ook maar wat ek gaan doen

gaan ek op die 30 die

bly 30-minute grafiek hier nou, dit is

hoe 'n bestelblok werk laat ek jou wys

'n voorbeeld van een as jy my muis volg

op die skerm hierbo is dit 'n

perfekte vouerblok, so laat my vinnig

kry my kwas as jy hierna kyk

rooi kers hier reg

nou werk 'n outomatiese blok basies soos

hierdie

hierdie rooi kers changed into groter as hierdie

vorige groen kers

en as die volgende kers wat vorm is

ook rooi mits die vorige rooi

kers is groter as die vorige

groen kers wat beteken jy sal plaas

'n sel hier en die mark gaan

om af te gaan soos jy gesien het jy kon hê

het al hierdie pitte hier gevang en wat

jy doen is jy gebruik al die blokke bo-op

van die groot swaaivlak in order ek zoem

uit en kyk na die trein van hierdie

grafiek

jy kan sien ons is aan die bopunt van 'n majeur

swaai vlak sodat dit moet daal

volgens 'n groot soetvlak en

hierdie waterblok wat hier gevorm het

het ook vir my gesê dat hierdie mark aan die gang is

om af te gaan en as jy na die

kyk rsi hier, jy kan hierdie rsi sien

aanwyser hier waar dit sê

rsi 14 gesluit jy het 'n geheel

aparte klein grafiek hier wat

sê 70 en 30. nou as dit

lyngrafiek is nader aan 70 as

beteken die kans dat die mark terugkom

af is redelik goed, so ja, jy kan sien

hier waar hierdie mark hoog changed into hier

um die rsi changed into redelik hoog wat

beteken dat dit 'n aanduiding is dat die

mark gaan baie terugsak

gou wat dit gedoen het rsi dit gerugsteun

'n bestelblok gevorm en groot swaai

vlakke het gesê dit gaan so daal

as jy daardie drie dinge kombineer, sal jy

kan hier sien hierdie mark is

voorspel, so kyk hierna

waterblok wat nou eintlik vorm

op die groot markte in order jy 'n

neem kyk hier

hierdie groen kers is groter as hierdie

rooi kers die tweede kers lyk dit is

het 'n bietjie rooi geword as hierdie tweede

kers start weer groen vorm soos

dit is nou jy plaas 'n deur need hierdie

mark gaan nou weer optrek en

dit is dieselfde volgens groot swaai

vlak kyk na hierdie i draw

hoogtepunt

laagtepunt hoogpunt laagtepunt hoog

punt laagtepunt dit is nou nog 'n hoogtepunt

punt need jy vorm wat is

doen

hiervolgens die groot swaaivlak

hier oorkant

en 'n bestelblok vir 'n koop vorm

en die rsi ook redelik laag hier so

dit sal 'n perfekte tyd wees om te gaan en

koop so nou dat jy verstaan ​​hoe dit

werk as jy nie kommentaar verstaan ​​nie

hieronder volg my op instagram end

ek sal jou daarmee assist, maar

basies in 'n neutedop 'n bestelblok

is as hierdie groen kers groter is as

hierdie vorige rooi kers en dit is die

dieselfde met rooi kerse ook as die

groen kers is groter as die vorige

graad kers en die volgende kers wat

vorms is ook groen soos hierdie, dit is 'n

koop so jou plek wat jy hier gaan koop

nou gaan hierdie mark dieselfde styg

ding met aanranding hierdie rooi kers

groter as hierdie vorige groen kers

hier sodra hierdie rooi kers

vorm rooi wat 'n sout is, sodat jy dit kan doen

met koop en verkoop so kom ons gaan sluit

op my ipad en gaan handel regstreeks met

die strategie so ons is nou binne my

ipad en hier verder kan jy sien ons is

het via way of means of my regstreekse tickmail-rekening aangemeld, ons

het internet meer as four hundred in hierdie

gedeponeer rekening om jou te wys hoe om one hundred a

te maak dag so wat ek gaan doen is ek gaan

om oor te kom na die kaarte hierso

hier kan jy sien ons is nou op my ipad

en ons is op die kaarte die regstreekse kaarte

hier soos ons gesien het op handelskyker

en nou kan ons dit gaan gebruik vir enige

foreign exchange betaal ek verkies om die strategie te gebruik

wat ek jou gaan wys met foreign exchange

need ek vind dat ek die meeste kry

sukses daarmee, kyk nou na

dit is reeds hier

dit is eintlik 'n baie goeie voorbeeld jy

kan sien hierdie mark het 'n opwaartse neiging gehad

hier oorkant toe het dit gelyk of dit 'n

afgaan bietjie hier oorkant kyk nou na

hierdie klein gedeelte hier waar die

mark hou absoluut stil eerstens hierdie

changed into onder

van 'n groot swaaivlak kan jy dit sien

is heeltemal onder via way of means of 'n groot swaai

vlak en 'n bestelblok wat oor gevorm phrase

hier changed into hierdie groen kers effens

groter as hierdie rooi kers so gou as

die tweede groen kers het groen gevorm

hier sou jy jou aankoop geplaas het

en jy sou al hierdie gevang het

winste en doel hier

en as jy na rsi kyk wat is

hierdie punt hier changed into al die pad

af via way of means of 30 wat aandui dat die mark

is gaan beslis opgaan so daar changed into

drie dinge wat die spioenasie-outo gerugsteun het

blok groot swaaivlak en rsi sodat jy

vervang jou aankoop hier so kom ons gaan

en soek 'n mark om dit te gaan doen

leef en verdien honderd greenback leef so

Ek gaan internet deur verskeie

foreign exchange handel pare hier, ja jy

kan sien

daar is um Switserse frank Japannese jen

daar is geen werklike volgordeblok wat hier vorm nie

op die oomblik goed daar is een wat miskien is

gevorm op die 30-minute grafiek as ek gaan

heelpad hier oor

nou kan jy hier sien dit is 'n

bestelblok wat besig is gevorm maar

ek gaan nie nou 'n bind plaas nie, aangesien ek

voel soos

die groot swaaivlak is soort van dit

hierdie groot swaai

is baie plato hier vlak is min of meer in die middel so

die rsi is ook baie gesentreer hier

so alhoewel daar 'n outomatiese blok is

vorm

so is hierdie groen kers groter

as hierdie vorige rooi kers en die

tweede kers hier is groen daar is

geen werklike groot swaaivlak wat jy kan sien nie

dit is internet mooi in die middel rsi

is ook op 50. so

Ek is nie selfversekerd genoeg om dit te verhandel nie

as die groot swaaivlak op die rsi

rugsteun nie die outoblok nie, dit is so

belangrik dat al drie hierdie terug

mekaar op, so kom ons gaan soek

'n ander mark kom ons gaan en gebruik uh euro

teenoor pond sterling hier, laat my

blaai internet tot aan die einde van

die grafiek

um en kyk hierna laat my kom

oor na die 15 minute grafiek hier kan jy

sien

op die oomblik as ek uitzoomen op hierdie grafiek

ons het 'n bietjie van 'n afwaartse neiging en

terug na 'n opwaartse neiging hier

so ja, jy kan sien dit sal die

wees bokant van die grafiek terug onder bokant van die

groot swaai vlak onder bo onder bo

onder hier bo bo onder

hier en dit lyk of dit kan

wees die pinnacle hier so

volgens groot veervlak

dit moet

wees 'n sel, maar daar is geen bestelblok nie

vorm

wat die selle so bevestig hetdie

ander een hier changed into 'n bietjie van

'n bestelblok kan jy hierdie rooi sien

kers changed into groter as hierdie vorige

groen kers kon hier verkoop het en

'n paar ekstra maklike pitte en winste gevang

hier, maar internet hier kan jy sien

hierdie rooi kers vorm maar dit is nie

groter as die vorige groen kers dus

weer, alhoewel die groot swaaivlak

is via way of means of 'n hoë rs is i op 'n hoogtepunt via way of means of 70

daar is geen regte volgordeblok nie, dit is

gevorm om die sel vir my te bevestig

daarom is ek nie selfversekerd genoeg om

ruil dit so laat ek aanbeweeg kom ons gaan

en gebruik euro vs Japannese jen hier

dieselfde ding hier is geen bestellingsblok nie

gevorm kan jy nie een van hierdie rooi sien nie

kerse is groter as die vorige

groen kers daar is geen outomatiese blok nie

wat gevorm is, so kom ons gaan en gaan voort

met miskien groot Britse pond teenoor

die Kanadese greenback hier op usd chf

ook geen regte outomatiese blokke of hoofvak nie

swaaivlak wat regtig die

aandui perfekte koop of verkoop nog so wat ons doen is

weer beweeg ons internet aan na die volgende mark

kom ons gaan en gebruik usd Japannese jen oor

hier kan jy nou sien

dit lyk soos die onderkant van 'n majeur

swaai vlak en kom ons kyk as daar is

bestel blokke vorm so nou kan jy

sien

as hierdie bestelblok hier besig is

die vorming van hierdie groen blok is groter as

hierdie vorige rooi kers as hierdie klein

rooi kers hier start vorm

groen

dan weet ons ons kan 'n deur

gaan plaas eerstens die rsi

is min of meer laer na 30 oor

hier en dit is

meer na die onderkant van 'n majeur

swaaivlak wat wys dat die mark

kyk meer gaan opgaan 'n

bietjie meer so hier oorkant het ons 'n

kyk al wat ons gaan doen is ons is

gaan dit 'n paar minute gee en kyk

as hierdie rooi kers groen vorm, so reg

nou het hierdie kers hier oorkant gevorm

groen so wat ek gaan doen is ek is

gaan twee aankope doen

met 'n uitvoering van twee of met 'n

quantity of lotgrootte van twee en meer hier

jy kan sowat vyf minute later sien

ons is reeds in forty seven winste weg, kom ons

wag nog 'n bietjie vir die mark

gaan op totdat ons 'n honderd greenback kry

wat ek gedoen het, changed into die mark het teruggekom

'n bietjie en 'n ander geleentheid gesien

om 'n koop te plaas, maar ja, jy kan sien

mark start opstoot soos ons

voorspel en ek is reeds in wins

hier oorkant soos jy kan sien hier is ek

nou youngsterager one zero five wins wat ek gaan doen

gaan ek al my posisies sluit

neem winste hier, kom ons sluit

posisie nommer twee en ons gaan internet

om ons derde handel van die en i

te sluit dink ons ​​het eintlik gemaak

um as ek vinnig via way of means of my geskiedenis kom

Ek sal jou nou wys en ons het internet meer as

one hundred forty

met hierdie kort klein handel hier

ja, jy kan sien hierdie mark is nog steeds

opstoot soos ons voorspel het volgens

groot swaaivlak en bestelblok so

ouens soos ek het jou gewys en belowe

ek het internet meer as one hundred forty gemaak

leef in hierdie video en dan hoe dit

werk is hoe jy onttrek dit is hierdie

fondse sal in jou kielie verskyn

rekening wat jy klik onttrek op jou

um

kielie dashboard hier wanneer jy aanmeld

in jy het wat jy noem 'n aanmelding oor

hier en dan sal jou fondse verskyn

daar klik jy internet onttrek en dit

betaal direk na jou bankrekening en

dit doen die omskakeling vir jou so

wat ek gaan doen is ek gaan

los 'n snitlys hier met twee

ander strategieë wat ek ook gedoen het

geld regstreeks gemaak deur dit op YouTube te doen, so

as jy

wil kry selfs beter insig in hoe ek dit doen

jy kan op hierdie snitlys gaan klik

hier oorkant

dit sal jou regtig assist met

om 'n suksesvolle handelaar te phrase, maak dus

seker jy gaan klik op hierdie snitlys oor

hier en ek sal jou daar sien

Post a Comment

0 Comments